Geberit zjednoduší portfólio svojich značiek
Skupina Geberit redukuje zložitosť, ku ktorej došlo po akvizícii a integrácii obchodu so sanitárnou keramikou bývalej spoločnosti Sanitec a zjednodušuje portfólio svojich značiek. Značky Keramag, Allia, Pozzi Ginori a Sphinx budú integrované do značky Geberit.
Ako vedúca európska spoločnosť v odvetví sanity sa spoločnosť Geberit cíti povinná neustále vyvíjať nové sanitárne výrobky, zlepšovať výrobné procesy a predajné metódy. Značka Geberit je už takmer 150 rokov synonymom inovácií, vysokej spoľahlivosti a tiež moderného kúpeľňového komfortu.
Akvizíciou spoločnosti Sanitec v roku 2015 a z nej vyplývajúcim prevzatím radu značiek sanitárnej keramiky rozšírila spoločnosť Geberit svoje pole pôsobnosti v oblasti kúpeľňového vybavenia. Aby mohla spoločnosť v budúcnosti ešte lepšie a efektívnejšie osloviť odborníkov a koncových zákazníkov, pristupuje k ďalšiemu dôležitému kroku: od roku 2019 bude do značky Geberit integrovaná značka Keramag; od roku 2020 bude tento proces pokračovať so značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Ostatné značky keramiky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zostanú v rámci skupiny Geberit zachované a budú pokrývať špecifické inštalačné technológie, produktové oblasti, trhové segmenty alebo predajné kanály .
Uvedené opatrenia majú prispieť k dosiahnutiu nasledujúcich výhod:
- Zlepšenie služieb klientom pomocou menšieho množstva komplexných informačných nástrojov
- Jednoduchší predaj integrovaných ucelených riešení
- Zredukovanie zložitosti vo výrobe, logistike a produktovom manažmente
- Zameranie na vývoj inovatívnych kúpeľňových riešení
Integrácia značiek keramiky prinesie lepšiu orientáciu a väčší prínos profesionálnym cieľovým skupinám a koncovým zákazníkom a prispeje k zlepšeniu efektivity v rámci skupiny Geberit.