Príbehy slovenských „Superbrands“ v knižnej podobe
Organizácia Superbrands predstavila v Bratislave dňa 19. októbra prvú slovenskú knihu Superbrands, ktorá predstavuje víťazov prvého ročníka programu Superznačiek na Slovensku. Na slávnostnom večeri sa zišli predstavitelia tridsiatich šiestich víťazných značiek, osobnosti zo sveta marketingu a reklamy, ktorí sa na programe podieľali a tiež participovali na príprave publikácie.
Poznáte výhody Klubu ASB? Stačí bezplatná registrácia a získate sektorové analýzy slovenského stavebníctva s rebríčkami firiem ⟶ |
Cieľom organizácie Superbrands je rozvíjať oblasť brandingu, vyzdvihovať výnimočné značky a ďalej ich zviditeľňovať. Program Superbrands funguje v súčasnosti už vo viac ako päťdesiatich krajinách sveta. V každej krajine je zostavená dobrovoľná nezávislá porota odborníkov – Rada Superbrands, ktorá hodnotí domáce i nadnárodné značky z hľadiska ich postavenia a významu na domácom trhu. Na Slovensku sa uskutočnil prvý ročník tohto programu. Z pôvodného zoznamu pozostávajúceho z viac ako tisícdvesto značiek aktívnych na slovenskom trhu boli tie najlepšie zvolené Radou Superbrands za „Superznačky“.
(Bramac)