Wienerberger Slovenské tehelne s novým obchodným a marketingovým riaditeľom
Spoločnosť Wienerberger Slovenské tehelne má vo vedení spoločnosti nového obchodného a marketingového riaditeľa. Stal sa ním Vladimír Klučiar, ktorý v oblasti stavebných materiálov pôsobí už takmer pätnásť rokov.
Vladimír Klučiar nie je vo Wienerberger Slovenské tehelne nováčikom. V spoločnosti začínal pred siedmimi rokmi ako regionálny obchodný zástupca, odkiaľ neskôr postúpil na post vedúceho predaja pre stredné Slovensko. Od nástupu do výkonu funkcie obchodného a marketingového riaditeľa zdôrazňuje: „Mať k dispozícii taký tím spolupracovníkov ako mám, to bola tá najlepšia devíza pre môj začiatok.“Ako absolvent Stavebnej fakulty SVŠT mal k „stavarine“ blízko už od študentských čias a nakoľko svoju prax zahajoval na pozícii projektanta, dokáže sa zorientovať v stavbe už od jej plánovania. „A práve toto bol výborný odrazový mostík pre pozíciu obchodníka,“ hovorí V. Klučiar. „Naši klienti mi uverili, pretože som od začiatku vedel hovoriť ich vlastnou rečou.“
Vladimír Klučiar si často spomína na slová, ktoré mu boli vštepované pri nástupe do spoločnosti Wienerberger jeho nadriadeným, že tým najdôležitejším aspektom na trhu nie je len dobré meno výrobcu, ale aj jeho otvorený a pozitívny vzťah ku zákazníkovi. „Skutočnosť, že sú naše výrobky dobré a kvalitné ešte neznamená, že sa staneme automaticky lídrom na trhu. Na to je potrebné spraviť oveľa viac,“ zanietene vysvetľuje V. Klučiar.
„Najdôležitejšia je orientácia na spotrebiteľa a na jeho spokojnosť. Kvalita výrobkov a s nimi spojených služieb, podporená čo najväčšou informovanosťou, je len kvapkou v mori v porovnaní s tým, čo chceme urobiť preto, aby sme obhájili výborné pozície tehlového systému Porotherm na Slovensku. Naším záujmom je všeobecne podporovať poznateľnosť značky Porotherm. Práve preto sa chceme, okrem iného, ešte viac orientovať na spoluprácu so strednými školami a odbornými učilišťami, aby sme spoločnými silami vychovali generáciu vzdelanú a zároveň aj náročnú. Takú, ktorá dokáže v práci s tehlou oceniť jej tradíciu overenú časom spojenú s inováciou a pokrokom,“ dopĺňa obchodnú a marketingovú stratégiu V. Klučiar.
Spoločnosť Wienerberger si vo svojich cieľoch neustále kladie za prioritu uspokojovanie potrieb zákazníka. „Dôkazom, že naša spoločnosť prináša najnovšie trendy v stavebníctve a murovaní, pripravili sme novinku, ktorú uvedieme na trh ešte do konca roku 2009. Systém POROTHERM Profi Dryfix, umožňujúci murovanie aj pri nízkych teplotách, určite ocenia stavebné firmy a stavebníci práve v nadchádzajúcich chladných mesiacoch, “ dodáva obchodný a marketingový riaditeľ Vladimír Klučiar.
Zdroj: Wienerberger Slovenské tehelne, spol. s r. o.