Leo Burnett Office v Singapure
Architektonické štúdio Ministry of Design pod vedením Colina Seaha dostalo zaujímavú zákazku na návrh interiérov singapurského sídla reklamnej agentúry Leo Burnett.
Pri stvárení priestoru uplatnili tri priority:- urobiť na návštevníka dojem
- vyvolať schopnosť navzájom sa ovplyvniť
- podnietiť kreativitu
Azda najimpozantnejšie pôsobia nadrozmerné graffiti vo vstupnom foyeri, ktoré pokrývajú celý priestor. Ilúziu podporuje aj Burnettova ceruzka. Je vyjadrením veľkosti jeho osobnosti a jeho práce vo svete reklamy.
Bielemu vstupu s recepciou vytvára prekvapivý kontrast celý súbor 8 konferenčných a zasadacích miestností a 6 „horúcich“ stolov. Žiarivá až divoká farebnosť a zariadenie formálnejších aj neformálnych relaxačných priestorov má podnecovať k výmene názorov, myšlienok a nápadov.
Kreatívny priestor pre vyše stovku zamestnancov vypĺňajú zoradené preglejkové stoly v rôznych odtieňoch. Po obvode sú umiestnené diskusné stolíky. Pracovný priestor je obohatený o osvieženie na vonkajších terasách.
Téma mesiaca marec: INTERIÉRY
Projekt získal najvyššie ocenenie v súťaži International Design Award v Los Angeles v roku 2010 označením za interiérový návrh roku.
Mária Nováková
Foto: Ministry of Design