Rekonštrukcia Avion Shopping Parku
Nákupné centrum v blízkosti bratislavského letiska funguje už od roku 2002. Počas rokov prešlo ako rozšíreniami, tak aj rekonštrukciami. Posledná predstavila priestory food courtu po zásadnej zmene z bývalého hypermarketu na miesto stretnutí aj príjemného posedenia medzi nákupmi.
Cieľom prestavby najstaršej časti obchodného centra Avion Shopping Park bola redukcia plochy hypermarketu, využitie zostávajúcej plochy na iné komerčné účely (prenajímateľné obchodné jednotky, nový food court) a vznik novej centrálnej zóny, ktorá vytvorí miesto na oddych, stretávanie sa, posedenie s rodinou, resp. priateľmi, organizovanie podujatí. Rekonštrukciou vzniká možnosť nového využitia tejto časti obchodného centra v súlade so snahou investora k posunu od klasického nákupného centra k centru poskytujúcemu zákazníkom miesto na stretávanie sa. Z plochy 13 500 m2 po novom hypermarket využíva iba 5 700 m2 a zvyšok predstavujú nové gastroprevádzky a obchody, detské ihriská či relaxačná zóna. Napriek veľkorysosti priestoru bolo potrebné znásobiť komfort zákazníkov reštaurácií. Nová gastropasáž obsahuje 13 samostatných zón, ktoré sú odlišné svojou veľkosťou a materiálovým spracovaním, a poskytuje 755 miest na sedenie.