CDESK: Efektívny nástroj pre úspech vo facility manažmente a stavebníctve
Pevný základ je dôležitý pre stabilitu každej stavby tak, ako spoľahlivý systém pre úspech firmy. CDESK spája všetky časti podnikania od vnútornej organizácie cez komunikáciu s klientmi až po fakturáciu, aby sa mohli efektívne budovať projekty, ale aj firma a jej dobré meno.
Poznáte výhody Klubu ASB? Stačí bezplatná registrácia a získate sektorové analýzy slovenského stavebníctva s rebríčkami firiem ⟶ |
Výhody CDESK v oblasti facility manažmentu
Riešenia CDESK sú navrhnuté, aby efektívne pokrývali komunikáciu medzi klientom a
prevádzkovateľom. V oblasti facility manažmentu ide hlavne o rýchle nahlasovanie
porúch a škôd, plánovanie pravidelných kontrol, evidenciu majetku a správu úloh.
Klienti môžu v CDESK jednoducho nahlasovať problémy, napríklad poruchy či škody na
budove. Nedostatky nahlasujú formou prehľadných dlaždíc, mailom, telefonicky alebo
vďaka mobilnej aplikácii. Mobilná aplikácia CDESK Pro zvyšuje flexibilitu v teréne s
možnosťou spravovať úlohy, nahlasovať chyby a riešiť problémy priamo zo smartfónu.
Každé nahlásenie vytvorí v CDESK požiadavku, teda úlohu, ktorú treba vyriešiť. Tie sa
ukladajú do zoznamu požiadaviek. Každú požiadavku v CDESK má na starosti vami
určený technik či zamestnanec, ktorý sa problému bude venovať. Odvedenú prácu na
požiadavke umožňuje evidovať modul Plnenia.
CDESK je ideálnym riešením aj v prípade opakujúcich sa úloh, akými sú napríklad pravidelné kontroly. Tieto úkony sa dajú naplánovať ako Pravidelné požiadavky, ktoré sa vytvárajú v predvolených intervaloch, či už ide o rutinnú údržbu alebo kontrolu vykurovacích systémov. Každý zamestnanec tak presne vie, kedy má čo vykonať.
CDESK sleduje termíny, prideľuje úlohy a kontroluje ich plnenie. Plánovanie úloh preto
nebolo nikdy jednoduchšie.
Otázku majetku pokrýva Modul Evidencia majetku. Ako napovedá jeho názov, ide o
užitočný nástroj na evidovanie stavu, polohy a využitia jednotlivých zariadení. Každý kus majetku – od tlačiarní, cez stoly až po auto – sa môže vložiť do systému. V rámci revízii sa dá upravovať jeho fyzický stav, priradzovať zodpovedného pracovníka alebo ukladať si dôležité údaje. Súčasťou modulu je možnosť inventarizácie s pripojenou mobilnou aplikáciou na skenovanie zariadenia pomocou smartfónu. Modul tak ponúka priestor na podrobnú správu aktív.
CDESK v stavebníctve: Dôsledný monitoring a riadenie projektov
Stavba predstavuje rozsiahly projekt, ktorý zahŕňa viacero procesov, dokumentov a
činiteľov. Stavebným spoločnostiam ponúka CDESK nástroje, ktoré prepájajú časti
projektu do prehľadného celku. Reaguje na potreby firiem získať komplexný softvér.
Môžu v ňom evidovať ponuky dodávateľov, sledovať bilanciu rozpočtu, nákladov,
plánovať prácu a manažovať pracovné postupy.
V Module Projekty sa vytvárajú Projektové zákazky, ich zoznam predstavuje vetvenie
projektu na menšie časti, napríklad na vypracovanie projektovej dokumentácie,
položenie základov, hrubú stavbu a pod. Výhodou je aj možnosť evidencie subdodávok
a evidencia všetkých vystavených i prijatých účtovných dokladov a míľnikov fakturácie, čo poskytuje prehľad o ekonomickej bilancii každého projektu. Projektový plán a jeho plnenie je prehľadne viditeľný v Ganttovom diagrame.