Galéria(7)

CDESK: Efektívny nástroj pre úspech vo facility manažmente a stavebníctve

Pevný základ je dôležitý pre stabilitu každej stavby tak, ako spoľahlivý systém pre úspech firmy. CDESK spája všetky časti podnikania od vnútornej organizácie cez komunikáciu s klientmi až po fakturáciu, aby sa mohli efektívne budovať projekty, ale aj firma a jej dobré meno.

Výhody CDESK v oblasti facility manažmentu

Riešenia CDESK sú navrhnuté, aby efektívne pokrývali komunikáciu medzi klientom a
prevádzkovateľom. V oblasti facility manažmentu ide hlavne o rýchle nahlasovanie
porúch a škôd, plánovanie pravidelných kontrol, evidenciu majetku a správu úloh.

Klienti môžu v CDESK jednoducho nahlasovať problémy, napríklad poruchy či škody na
budove. Nedostatky nahlasujú formou prehľadných dlaždíc, mailom, telefonicky alebo
vďaka mobilnej aplikácii. Mobilná aplikácia CDESK Pro zvyšuje flexibilitu v teréne s
možnosťou spravovať úlohy, nahlasovať chyby a riešiť problémy priamo zo smartfónu.

Rozhranie mobilnej aplikácie CDESK Pro + modul Kalendár
Rozhranie mobilnej aplikácie CDESK Pro + modul Kalendár | Zdroj: Inova Logic
Vytvorenie novej požiadavky v systéme CDESK so zobrazením kategórií úkonov vo forme farebných dlaždíc.
Ikona, farba a názov dlaždice sa môžu voľne editovať | Zdroj: Inova Logic

Každé nahlásenie vytvorí v CDESK požiadavku, teda úlohu, ktorú treba vyriešiť. Tie sa
ukladajú do zoznamu požiadaviek. Každú požiadavku v CDESK má na starosti vami
určený technik či zamestnanec, ktorý sa problému bude venovať. Odvedenú prácu na
požiadavke umožňuje evidovať modul Plnenia.

Kanban zobrazenie úloh v systéme CDESK s jednotlivými pracovnými fázami úloh.
Vizuálny nástroj Kanban umožňuje presúvať dlaždice zadania do ďalších pracovných fáz | Zdroj: Inova Logic

CDESK je ideálnym riešením aj v prípade opakujúcich sa úloh, akými sú napríklad pravidelné kontroly. Tieto úkony sa dajú naplánovať ako Pravidelné požiadavky, ktoré sa vytvárajú v predvolených intervaloch, či už ide o rutinnú údržbu alebo kontrolu vykurovacích systémov. Každý zamestnanec tak presne vie, kedy má čo vykonať.
CDESK sleduje termíny, prideľuje úlohy a kontroluje ich plnenie. Plánovanie úloh preto
nebolo nikdy jednoduchšie.

Otázku majetku pokrýva Modul Evidencia majetku. Ako napovedá jeho názov, ide o
užitočný nástroj na evidovanie stavu, polohy a využitia jednotlivých zariadení. Každý kus majetku – od tlačiarní, cez stoly až po auto – sa môže vložiť do systému. V rámci revízii sa dá upravovať jeho fyzický stav, priradzovať zodpovedného pracovníka alebo ukladať si dôležité údaje. Súčasťou modulu je možnosť inventarizácie s pripojenou mobilnou aplikáciou na skenovanie zariadenia pomocou smartfónu. Modul tak ponúka priestor na podrobnú správu aktív.

Modul Evidencia majetku v CDESK s prehľadom zariadení, ich stavom a pridelenými pracovníkmi.
Stĺpce s údajmi je možné pridávať a editovať | Zdroj: Inova Logic

CDESK v stavebníctve: Dôsledný monitoring a riadenie projektov

Stavba predstavuje rozsiahly projekt, ktorý zahŕňa viacero procesov, dokumentov a
činiteľov. Stavebným spoločnostiam ponúka CDESK nástroje, ktoré prepájajú časti
projektu do prehľadného celku. Reaguje na potreby firiem získať komplexný softvér.
Môžu v ňom evidovať ponuky dodávateľov, sledovať bilanciu rozpočtu, nákladov,
plánovať prácu a manažovať pracovné postupy.

Zoznam projektových zákaziek v systéme CDESK s ich stavom a etapami realizácie.
Zoznam projektových zákaziek a ich stav sú vizuálne oddelené | Zdroj: Inova Logic

V Module Projekty sa vytvárajú Projektové zákazky, ich zoznam predstavuje vetvenie
projektu na menšie časti, napríklad na vypracovanie projektovej dokumentácie,
položenie základov, hrubú stavbu a pod. Výhodou je aj možnosť evidencie subdodávok
a evidencia všetkých vystavených i prijatých účtovných dokladov a míľnikov fakturácie, čo poskytuje prehľad o ekonomickej bilancii každého projektu. Projektový plán a jeho plnenie je prehľadne viditeľný v Ganttovom diagrame.

Ganttov diagram v systéme CDESK zobrazujúci harmonogram implementácie projektov a jednotlivé kroky procesu.
Projekty zobrazené v Ganttovom diagrame | Zdroj: Inova Logic

Ak vás zaujala možnosť, ako zjednodušiť riadenie projektov, zefektívniť správu majetku a posunúť váš facility manažment na novú úroveň, obráťte sa na odborníkov z InovaLogic.

Naša spoločnosť vám rada poskytne bližšie informácie o systéme CDESK a jeho možnostiach prispôsobenia vašim potrebám.

Neváhajte nás kontaktovať

  • Adresa: InovaLogic, Topoľová 2, 811 04 Bratislava
  • E-mail: sales@cdesk.sk
  • Telefón: +421 905 779 587

S vašimi otázkami sa môžete obrátiť na Ing. Martina Ondrášika, nášho skúseného Sales Managera, ktorý vám ochotne poradí a navrhne ideálne riešenie pre vašu firmu.

Rozhranie mobilnej aplikácie CDESK Pro + modul Kalendár
2. Ikona, farba a názov dlaždice sa môžu voľne editovať
Kanban zobrazenie úloh v systéme CDESK s jednotlivými pracovnými fázami úloh.
4. Stĺpce s údajme je možné pridávať a editovať
5. Zoznam projektových zákaziek a ich stavy sú vizuálne oddelené

Zdroj: PR článok Inova Logic, s.r.o.