MAPEI oslavuje 20 rokov
Slovenská pobočka výrobcu stavebnej chémie MAPEI si pripomína 20 rokov svojej existencie.
Spoločnosti sa za toto obdobie podarilo vybudovať významné postavenie na slovenskom trhu stavebnej chémie. Pozíciu silného hráča si chce udržať aj naďalej. „Sme presvedčení, že cesta k líderstvu vedie cez inovácie v stavebnom priemysle. Chceme byť inovatívna firma, ktorá bude ponúkať kvalitné riešenia a nové technologické postupy, ktoré budú ohľaduplné k zdraviu jej užívateľov, realizátorov a zároveň k samotnému životnému prostrediu,“ vysvetľuje Miroslav Jaška, generálny manažér spoločnosti MAPEI.
Pohľad do histórie
Firma vznikla v roku 2001 ako dcérska pobočka českého obchodného zastúpenia s piatimi zamestnancami. Po zmene obchodnej politiky a reorganizácii firmy začala spoločnosť z roka na rok rásť, a to aj vďaka niekoľkým kľúčovým zákazkám, ktoré získala.
Tunel Sitina bol prvou veľkou zákazkou, ktorá umožnila rast spoločnosti Mapei na Slovensku. „Dovtedy sa všetko robilo na kolene alebo s pomocou českých kolegov. S touto zákazkou sa však prišli zmeny. Postupne boli založené jednotlivé oddelenia a začala sa budovať organizácia štruktúry, ktorá je viac-menej podobná tej dnešnej,“ pokračuje Miroslav Jaška.
Po úspešnom období sa však MAPEI musel následne popasovať aj s ekonomickou krízou v roku 2009, ktorá postihla stavebníctvo. Firma sa však s touto neľahkou situáciou dokázala vysporiadať a zo spoločnosti sa stal popredný hráč medzi dodávateľmi stavebnej chémie na Slovensku.
Početné realizácie z rôznych oblastí
Za dvadsať rokov svojho pôsobenia na trhu zanechala spoločnosť MAPEI nezmazateľnú stopu na mnohých stavbách po celej krajine. Ku kľúčovým projektom, patrí okrem tunela Sitina, aj diaľničný tunel Bôrik. Viaceré produkty z portfólia Mapei možno nájsť aj v aquaparkoch – Senec, Veľký Meder, Tatralandia, Kováčová, Aquacity Poprad či Bešeňová.
Okrem toho sa MAPEI podieľal aj na výstavbe veľkého množstva plavární či kúpeľov Turčianske Teplice, Piešťany, Bardejov atď. Viaceré výrobky si našli uplatnenie aj pri pokladaní keramických obkladov a dlažieb vo veľkých nákupných centrách a polyfunkčných objektoch.
„Sme tiež hrdí, že sme sa mali možnosť podieľať aj na stavbe Národného futbalového štadióna v Bratislave alebo že sme našimi riešeniami podporili obnovu centra kreatívneho priemyslu v Novej Cvernovke,“ dopĺňa Miroslav Jaška.
Zákazník zostáva na prvom mieste
Cieľ do ďalších rokov ostáva nezmenený: Mapei v top trojke najväčších dodávateľov stavebnej chémie na Slovensku. Prioritou zostávajú zákazníci. Práve zákaznícky servis je jedným z kľúčových pilierov úspechu slovenskej pobočky Mapei.
Rovnako tak aj prvotriedny technický servis a vzdelávanie predajcov a distribútorov. „Snažíme sa neustále zlepšovať naše služby, zvyšovať kvalitu našich výrobkov, prispievať k vývoju ekologicky prijateľných riešení a byť spoľahlivým partnerom pre našich zákazníkov,“ zdôrazňuje M. Jaška.
ZDROJ: PR článok spoločnosti M A P E I SK, s.r.o.