Multipor mení farbu a prechádza „na zelenú“
Spoločnosť Xella Slovensko mení vzhľad značky Multipor, odteraz sa tieto tepelnoizolačné dosky prezentujú v zelenej farbe – od loga až po obalovú fóliu. Rebranding Multiporu ukazuje, že ekologické myslenie a konanie nie sú v spoločnosti Xella novým trendom, ale sú pevnou súčasťou stratégie firmy.
Minerálne izolačné dosky Multipor sa vyznačujú výnimočnými izolačnými vlastnosťami; pomáhajú znižovať energetickú náročnosť vykurovania alebo chladenia budov a podporujú vyváženú vnútornú klímu, čo umožňuje zdravšie bývanie. „Nový vzhľad Multiporu posilňuje identitu značky a zviditeľňuje jej atribúty udržateľnej značky,“ hovorí Luděk Suchomel, vedúci marketingu spoločnosti Xella CZ/SK.
Okrem tepelnej izolácie a vlastností ako je nehorľavosť, paropriepustnosť a kapilárna aktivita sa Multipor vyznačuje predovšetkým stopercentnou recyklovateľnosťou vďaka výhradne minerálnym zložkám. Dosky Multipor sú vyrobené z prírodných surovín, ktoré neobsahujú žiadne škodlivé látky. Špecifické materiálové vlastnosti minerálnych izolačných dosiek Multipor z nich robia udržateľnú a múdru voľbu pre všetky typy stavieb od pivnice až po strechu – či už ide o rekonštrukcie alebo novostavby v obytnom, komerčnom i priemyselnom sektore.
Spoločnosť Xella Slovensko so svojimi stavebnými a izolačnými materiálmi neustále usiluje o znižovanie uhlíkovej stopy budov počas celého ich životného cyklu
Zelená farba Multiporu vychádza zo stratégie skupiny Xella, ktorá v rámci svojho záväzku bojovať proti klimatickým zmenám merateľne prispeje k zmierneniu týchto zmien. Z toho dôvodu Xella kompenzuje emisie CO2 u svojej značky Multipor formou nákupu dobrovoľných uhlíkových offsetových kreditov a Multipor sa tak stane prvou uhlíkovo neutrálnou značkou skupiny Xella. Platia aj ambície spoločnosti v oblasti udržateľnosti z roku 2020, kedy sa Xella zaviazala v rámci všetkých svojich prevádzok znížiť intenzitu emisií CO2 do roku 2030 o 30 %.
Zdroj: Xella