Sila svietidiel a svetelných reklám
Poctivá remeselná výroba, komponenty z lokálnych zdrojov, udržateľné a ľahko opraviteľné riešenia. To sú hlavné firemné kréda spoločnosti Bitter Studios, ktorá sa svetelným reklamám a dizajnovému osvetleniu venuje už dvadsať rokov.
Logo, ktoré si ľahko zapamätáte
Potrebujete efektívne zviditeľniť svoju firmu, značku či prevádzku? Jedným z možných spôsobov, ako pritiahnuť pozornosť nových zákazníkov, môže byť aj svetelná reklama. Zaujímavo materiálovo či rozmerovo stvárnené a podsvietené logo v interiéri alebo na fasáde budovy dokáže upútať pohľad. Dokonca sa aj zapísať do podvedomej pamäti okoloidúceho bez toho, že by si to vôbec uvedomil.
Svetelná reklama pomáha značke či firme „vyčnievať z davu“. Mala by byť navrhnutá tak, aby bola výrazná, čitateľná, no zároveň nie rušivá. „V našej spoločnosti kladieme dôraz na osobné stretnutie s klientom a poradenstvo ešte pred samotným návrhom,“ prezrádza Peter Bitter, majiteľ spoločnosti Bitter Studios, a pokračuje: „Nie každá klientova predstava by musela viesť k uspokojivému a trvácnemu výsledku. Niekedy mu vieme ponúknuť iný pohľad na vec a také riešenie, ktoré je nielen cenovo dostupné, ale aj čo najúspornejšie.“
Z domácich zdrojov a udržateľne
Jedna z najväčších devíz tejto značky z pohľadu zákazníka je vyrábať opraviteľné produkty. „Snažíme sa totiž dávať veciam druhú šancu,“ prezrádza majiteľ spoločnosti. Drvivá väčšina návrhov a realizácií od Bitter Studios sa nachádza na Slovensku. Rovnakého motta sa značka drží aj pri nákupe komponentov, či už pre svietidlá, alebo svetelné reklamy. Čo najviac sa ich snaží nakúpiť v lokálnom, nanajvýš však v európskom priestore. „Podporovať lokálnu ekonomiku je pre nás veľmi dôležité,“ vysvetľuje Peter Bitter.
Firma pri výrobe svetelných, 3D reklám a svietidiel postupne nahrádza plast inými, trendovejšími materiálovými alternatívami. Či už ide o antikoro s prakticky neobmedzenou životnosťou, alebo o drevo či hliník. Bitter Studios už dávno upustilo od neónových zdrojov a nahradilo ich úspornými LED-kami.
Ak by firma neinvestovala do nových špeciálnych výrobných zariadení, expanzia a zaujímavejšia ponuka pre čoraz náročnejšieho klienta by nebola možná. Vďaka novej laserovej rezačke dnes napríklad dokážu v spoločnosti vyrobiť písmeno či logo s rozmermi až 3 × 3 metre.
Čo je trendy?
Ešte pred zhruba dvoma dekádami umelý zdroj osvetlenia plnil v interiéri jedinú funkciu – kompenzoval v priestore denné svetlo. Moderné svietidlá toho dokážu podstatne viac. „Dnes je samozrejmosťou inteligentné ovládanie. Nielen čo sa týka intenzity svietivosti, ale napríklad aj rôzneho farebného ladenia aj počas dňa. Aby mal človek pocit, že je na dennom svetle,“ prezrádza majiteľ spoločnosti.
Zdroj: PR článok BITTER, spol. s r.o.